3 nyomós érv, amiért vezetőként is érdemes empatikusnak lenni
![3 nyomós érv, amiért vezetőként is érdemes empatikusnak lenni]()
Emlékeztek? A legutóbbi bejegyzésünk arról szólt, hogy miért érdemes empatikusan viselkednünk az üzleti életben. A témával kapcsolatban az ügyfélközpontúságot emeltük ki.
Továbbra is az empatikus viselkedés mellett tesszük le a voksunkat, de most a vezetők szempontjából szeretnénk megközelíteni a témát. A hatékony vezetés aspektusából is fontos, ha nem az egyik legfontosabb a megértés és a mások fejlesztése iránti érzék. Ez az empátiás kompetencia egyik jellemzője. Ismerni a munkavállalók kompetenciáit és előremozdítani azokat a megfelelő irányba.
Nézzük meg, miért érdemes átültetni a gyakorlatba:
- A megfelelő útmutatás segít abban, hogy a dolgozó jobban teljesítsen.
- Lojálisabbá válik a szervezet iránt.
- Nem utolsó sorban...