Emlékeztek? A legutóbbi bejegyzésünk arról szólt, hogy miért érdemes empatikusan viselkednünk az üzleti életben. A témával kapcsolatban az ügyfélközpontúságot emeltük ki.

Továbbra is az empatikus viselkedés mellett tesszük le a voksunkat, de most a vezetők szempontjából szeretnénk megközelíteni a témát. A hatékony vezetés aspektusából is fontos, ha nem az egyik legfontosabb a megértés és a mások fejlesztése iránti érzék. Ez az empátiás kompetencia egyik jellemzője. Ismerni a munkavállalók kompetenciáit és előremozdítani azokat a megfelelő irányba.

Nézzük meg, miért érdemes átültetni a gyakorlatba:

  1. A megfelelő útmutatás segít abban, hogy a dolgozó jobban teljesítsen.
  2. Lojálisabbá válik a szervezet iránt.
  3. Nem utolsó sorban pedig növeli a munkavállaló elégedettségét.

Természetesen ez időt és energiát vesz igénybe. Meg kell ismerni a kollégák erősségeit és gyengeségeit. Mindemellett rendszeresen, építőjellegű visszajelzéseket kell adni munkavállalók teljesítményéről. Mégis úgy érezzük a fent említett érvek meggyőzőek és hosszútávon mindenképpen kifizetődőek.


Kövess minket a Facebookon, mert érdekes tartalmakat osztunk meg ott is!

Aktuális tréningjeink

Személyre szabott tréning, egyéni időpontokban

Személyre szabott tréning, egyéni időpontokban

Szeretnéd fejleszteni a kommunikációs képességedet? Egy teljesen személyre szabott tréning keretében, akkor, amikor neked belefér az idődbe? Itt egy lehetőség, ami pont neked szól.

Először, egy teljesen ingyenes személyes konzultáció...

Bővebben ...

Coaching szemléletű vezetői tréning (gyorsított)

Coaching szemléletű vezetői tréning (gyorsított)

Kinek ajánljuk?

A képzést vezetőknek, menedzsereknek, vállalkozóknak ajánljuk és mindazoknak, akik sikeresebbek, tudatosabbak és magabiztosabbak szeretnének lenni vezetői hivatásuk gyakorlása során és magánéletükben is. Jelentkezz, ha rövid időn belül szeretnél gyakorlatias tudást...

Bővebben ...