Emlékeztek? A legutóbbi bejegyzésünk arról szólt, hogy miért érdemes empatikusan viselkednünk az üzleti életben. A témával kapcsolatban az ügyfélközpontúságot emeltük ki.
Továbbra is az empatikus viselkedés mellett tesszük le a voksunkat, de most a vezetők szempontjából szeretnénk megközelíteni a témát. A hatékony vezetés aspektusából is fontos, ha nem az egyik legfontosabb a megértés és a mások fejlesztése iránti érzék. Ez az empátiás kompetencia egyik jellemzője. Ismerni a munkavállalók kompetenciáit és előremozdítani azokat a megfelelő irányba.
Nézzük meg, miért érdemes átültetni a gyakorlatba:
Természetesen ez időt és energiát vesz igénybe. Meg kell ismerni a kollégák erősségeit és gyengeségeit. Mindemellett rendszeresen, építőjellegű visszajelzéseket kell adni munkavállalók teljesítményéről. Mégis úgy érezzük a fent említett érvek meggyőzőek és hosszútávon mindenképpen kifizetődőek.
Szeretnéd fejleszteni a kommunikációs képességedet? Egy teljesen személyre szabott tréning keretében, akkor, amikor neked belefér az idődbe? Ebben az esetben szeretnénk a figyelmedbe ajánlani személyre szabott tréningüket.
**Ezt a megoldást válaszd,...